Gökhan Kara, Müşteri Deneyimi Yönetimi – 19 Şubat 2019

KONU:
MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ

ETKİNLİK PROGRAMI:
19 Şubat 2019, Salı
Program:
18:45 – 19:00 Kayıt Kabul
19:00 – 19:15 PMI TR’den Haberler
19:15 – 20:00 Gökhan Kara – “Müşteri Deneyimi Yönetimi”
20:00 – 20:15 Çay-Kahve Arası
20:15 – 20:55 Gökhan Kara – “Müşteri Deneyimi Yönetimi”
20:55 – 21:00 KAPANIŞ (Aile Fotoğrafı)

KONUŞMACI/KONUŞMACILARIN BİYOGRAFİLERİ:
Gökhan Kara
8 yıl Turkcell, Vodafone ve Fibabanka’da müşteri deneyimi takımlarında farklı görevler almıştır. Halen Enerjisa’da Müşteri Deneyimi Takım Yöneticisi olarak profesyonel çalışma hayatına devam etmektedir. Uluslararası müşteri deneyimi konferanslarına ve birçok üniversitenin kariyer etkinliklerine konuşmacı olarak katılmıştır. Kişisel blogunun yanı sıra Harvard Business Review, CX Magazine ve CX Network gibi mecralarda Türkçe ve İngilizce makaleler yazmaktadır. Türkiye’deki ilk ve tek uluslararası sertifikaya sahip müşteri deneyimi uzmanıdır (CCXP). Uluslararası müşteri deneyimi derneği CXPA’in Türkiye yerel network lideridir. CXPA’in “2018 CX Impact Awards” yarışmasında yılın en etkili CX uzmanlarından biri olarak gösterilmiştir. Amsterdam’daki Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödüllerinde yaptığı sunumla “Yılın Müşteri Deneyimi Uzmanı” kategorisinde ikincilik kazanmıştır. Şirketlere müşteri deneyimi eğitimleri ve danışmanlıkları vermektedir. Endüstri Mühendisliği ve İTÜ’den İşletme Mühendisliği yüksek lisans derecesine sahip olan Gökhan, aynı zamanda Young Guru Academy (YGA) sivil toplum örgütü mezunudur.

KONU İÇERİĞİ ve DUYURU HABERİ:
Konu Adı:
Müşteri Deneyimi Yönetimi
Günümüzde aynı kalitede ve aynı fiyatta birçok ürün bulabiliyoruz. Artık firmalar ürünle veya fiyatla rekabet edebilir durumda değiller. Rakiplerine göre onları farklılaştıracak ve hayatlarını sürdürmelerini sağlayacak en önemli nokta “Müşteri Deneyimi Yönetimi”.
Hangi sektörde, hangi departmanda çalışırsanız çalışın müşterilerin ne beklediğini bilmezseniz ve buna göre işlerinizi şekillendirmezseniz başarılı olmanız artık çok güç. Bu konuşmada müşteri deneyimi yönetiminin adımlarını bulacak, müşteri ve deneyim kavramlarının günümüzdeki anlamları üzerinde durulacaktır. Türkiye’den ve Dünya’dan güncel örneklerle de anlatılanlar somutlaştırılacaktır.

PDU BİLGİSİ:
PMI sertifika sahipleri için etkinlik,
2 PDU (1 PDU Leadership, 1 PDU Strategic) değerindedir.
Katılım ücreti 30 TL’dir.
PMI TR Chapter üyeleri ücretsiz katılabilecektir.
PMI TR Chapter üyeleri Arkadaşını Getir Kampanyası ile 10 TL karşılığı misafir getirebilirler.
Katılım ücretleri için hesap bilgileri:
Hesap Sahibi: Proje Yönetim Mesleği İlkeleri Teknikleri ve Rotası Derneği İktisadi İşletmesi
Banka: Akbank Ulus Şubesi
IBAN Numarası: TR38 0004 6006 3688 8000 0594 18
Ödeme detayına “Ankara PGA” yazılmalıdır. Ödemelerin etkinlik öncesinde yapılması önemlidir.
LOKASYON BİLGİSİ:
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Eskişehir Yolu 10. Km No: 276
Çankaya, Ankara, 06530
ÖNEMLİ BİLGİLENDİRMELER:
1. Bu kayıt formu ile toplanan bilgiler 3. şahıslarla paylaşılmamaktadır. PMI TR ekibi tarafından etkinlik özelinde ve anonim istatistiki çalışmalarda kullanılmaktadır. Kayıt olarak bunu kabul etmiş oluyorsunuz.
2. Etkinliklerimizde fotoğraf, video ve ses kayıtları yapılıp, bu kayıtlar PMI TR’nin sosyal medya hesaplarında ve diğer basılı ortamlarında yayımlanmaktadır. Etkinliğimize katılarak bunu kabul etmiş oluyorsunuz.

İLETİŞİM:
info@pmi.org.tr