PMI-TR YÖNETİM KURULU BAŞKANI

Süleyman Çavuşoğlu

Yönetim Kurulu Başkanı

Süleyman Çavuşoğlu, PMP
PMI-TR Yönetim Kurulu Başkanı, 2018
suleyman.cavusoglu@pmi.org.tr

1973 yılında Konya’da doğan Süleyman Çavuşoğlu, ilkokuldan sonra orta ve lise öğrenimini Konya Meram Anadolu Lisesi’nde tamamladı. Üniversite öğrenimi Yıldız Teknik Üniversitesi Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği bölümünde tamamlayan Çavuşoğlu, öğrenimi sırasında yazılımcı olarak çalışmaya başlamıştır. Yazılımcı olarak çalıştığı firmaların ardından 2000 yılında Turkcell’de çalışmaya başlamış. 2013 Mayıs ayına kadar sırasıyla Sistem destek uzmanı/yazılımcı, İş Analisti/Proje Yöneticisi, Proje Yöneticisi, Proje/Program Yöneticisi olarak çalışmıştır. 2013-2014 yılları arasında Türk Telekom’da Proje/Program danışmanı olarak çalışmıştır.  2014 Haziran’den itibaren 2016 Mart ‘ya kadar Mirsis Bilgi  Teknolojileri firmasında Kıdemli Proje Yöneticisi olarak çalışmış, 2016 Mart tarihinden itibaren Türk Telekom’da Eksper Proje Yöneticisi olarak çalışmaktadır.

2005 yılında PMP sertifikasını alan Çavuşoğlu, 2012 yılında PMI TR Chapter bünyesine katılmış. PMBOK5 Yerelleştirme Projesi’nde Proje Yöneticisi olarak görev almıştır. PMI TR Chapter bünyesinde, 2013 yılında Yönetim&Finans bölümde Asistan Direktörlük yapmış ve 2013 Aralık ayında yapılan seçimlerde direktör olarak seçilmiştir. 2014 Ocak – 2015 Aralık tarihleri arasında İstanbul Profesyonel Gelişim Etkinlikleri Direktörlüğü görevini yürütmüştür. Aralık 2015 de PMI TR yönetim kuruluna seçilmiştir. 2016 Ocak ayından itibaren Profesyonel Gelişim, Eğitim ve Sertifikasyondan sorumlu başkan yardımcılığı görevini sürdürmektedir.

Süleyman Çavuşoğlu, evli, 13 ve 6 yaşlarında 2 erkek çocuğu babasıdır.

BİRİMLERİMİZ / FAALİYETLERİMİZ

Profesyonel Gelişim Aktiviteleri Etkinlikler Eğitim ve Sertifikasyon

Eren Akdur

Başkan Yardımcısı

Eren Akdur, MBA, PMP, PMI-RMP
Profesyonel Gelişim Aktiviteleri, Etkinlikler, Eğitim ve Sertifikasyon Başkan Yardımcısı, 2018
eren.akdur@pmi.org.tr

PMP sertifikasını 2009 yılında, PMI-RMP sertifikasını 2013 yılında alan Eren Akdur, lisans eğitimini ODTÜ Metalurji ve Malzeme Mühendisliği bölümünde Makina Mühendisliği yandal derecesi ile birlikte 1997 yılında tamamlamıştır. Yüksek lisans derecelerini, sırasıyla, 2001 yılında ODTÜ Metalurji ve Malzeme Mühendisliği’nden, 2005 yılında ODTÜ Endüstri Mühendisliği Mühendislik Yönetimi programından, MBA derecesini ise 2010 yılında, Ithaca College/USA’dan almıştır.

İş yaşamına 1999 yılında Aydöküm A.Ş.’nde Kalite Güvence Sorumlusu olarak başlayan Eren Akdur, 2000 yılında ROKETSAN A.Ş. bünyesine Proje Mühendisi olarak katılmıştır. ROKETSAN A.Ş.’de yürütülen birçok önemli projede Proje Yöneticiliği görevlerini başarıyla yürütmüş ve 2014 yılından bu yana ROKETSAN A.Ş.’de Program Müdürü olarak görev yapmaktadır. Ayrıca, 2011 yılından bu yana, yarı zamanlı öğretim görevlisi ünvanı ile Bilkent Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde, MBA programında Proje Yönetimi dersleri vermektedir.

ROKETSAN’da ve PMI-TR bünyesinde gönüllü Proje Yönetim Eğitimleri vermekte olan Eren Akdur, Proje Risk Yönetimi, Proje İletişim Yönetimi ve Proje Kapsam Yönetimi konularında araştırmaları ve çeşitli etkinliklerde konuşmaları bulunmaktadır.

PMI Türkiye’de, 2014 – 2015 yıllarında iki yıl boyunca Profesyonel Gelişim Aktiviteleri Ankara Direktörü olarak görev yapan Eren Akdur, 23-24 Mayıs 2017 tarihlerinde 41 konuşmacı, 620 katılımcı ve 77 gönüllü ile Ankara’da gerçekleştirilen “Odak : İnsan – Proje Yönetiminde İnsan Faktörü” ana temalı Proje Yönetim Zirvesi’nin proje yöneticiliğini yürütmüştür. 2018 yılı başından itibaren  PMI-TR’de Profesyonel Gelişim Aktiviteleri, Etkinlikler, Eğitim ve Sertifikasyon Başkan Yardımcısı olarak görev yapmaktadır.

PGA / ES Birimlerimiz
PGA / ES Faaliyetlerimiz

Operasyonlar ve Programlar

Dilek Doğan

Başkan Yardımcısı

Dilek Doğan, MBA, PMP
Operasyonlar ve Programlar Başkan Yardımcısı, 2018
dilek.dogan@pmi.org.tr

Dilek Doğan, lisans derecesini Yıldız Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisi olarak almış, yüksek lisansını Yeditepe Üniversitesi Yönetim Bilgi Sistemleri (MIS) programında tamamlamıştır. Kariyeri boyunca ağırlıklı olarak Bilgi Teknolojileri alanında çalışmış olan Doğan, perakende, lojistik ve üretim sektörleri ağırlıkta olmak üzere çeşitli sektörlerde ERP ve yazılım projeleri yönetmiş, yurtiçi ve yurtdışı firmalarda Yazılım Mühendisi, Yazılım Müdürü, Bilgi Teknolojileri Direktörü gibi görevlerde bulunmuştur.
Yaklaşık 4 yıldır proje yönetimi, süreç yönetimi, ERP, iş analizi, optimizasyon ve kapasite verimlilik vb. konularda çeşitli sektörlerdeki firmalara koçluk/mentorluk/eğitim danışmanlığı vermeye başlamıştır.
Proje Yönetim Profesyoneli (PMP) sertifikasına sahip olan Dilek Doğan, 2015 yılı başından beri PMI Global ve PMI Türkiye Chapter gönüllüsüdür. 2015 yılında Proje Yönetim Zirvesi’nin Proje Program Liderliğini yapmış, daha sonra 11. Uluslararası Proje Yönetim Günü İstanbul Proje Yöneticiğini yürütmüştür. 2016-2017 yıllarında PMI Türkiye Chapter’da Profesyonel Gelişim Direktörü görevinde bulunmuştur. Bunun yanında PMI Türkiye bünyesinde bir çok başka projede gönüllü olarak yer almaktadır. 2018 itibari ile PMI Türkiye’de Operasyonlar ve Programlar’dan sorumlu Başkan Yardımcılığı görevini sürdürmektedir.
Ayrıca başka STK’larda da gönüllü olarak Proje Yönetimi ve Süreç Yönetimi alanlarında danışmanlık yapmaktadır.
Başka kültürleri tanımak, yeni ve değişik tatlar deneyimlemek ve tarihin izlerini kaybetmemiş ve o dokuyu hala koruyan şehirlerde gezmek en zevk aldığı faaliyetlerdir. Bunun dışında dans etmeyi, halkoyunlarını, tiyatro/bale/opera izlemeyi, kitap okumayı ve yeni şeyler öğrenmeyi sever.
Gönüllülük, hayatında önemli bir yapı taşıdır. Çin atasözü; “Gül veren elde daima gül kokusu kalır” der. Bu sebeple, insanların hayatlarına bir şekilde dokunarak farklı bir etki bırakabilmenin, bunun için emek ve çaba göstermenin kendisi için de yaptığı en güzel birikimlerden biri olduğunu düşünür.
Dilek Doğan, şu an Yönetim Danışmanı olarak, firmalara Proje Yönetimi, Süreç Yönetimi, İş Analizi, ERP, Yazılım, konularında koçluk/mentorluk/eğitim danışmanlığı yapmaktadır.

GÜNCELLENİYOR. ÇOK YAKINDA SİZLERLE...!

Üyelik Gönüllülük ve Networking

Mustafa Tülü

Başkan Yardımcısı

Mustafa Tülü, PMP
Üyelik, Gönüllülük ve Networking Başkan Yardımcısı, 2018
mustafa.tulu@pmi.org.tr

Üniversiteden mezun olduktan sonra, eğitmen, yazılım geliştirici, yazılım analisti, müşteri destek uzmanı, satış öncesi destek mühendisi, yazılım geliştirme danışmanı, yazılım mimarı, yazılım takım yöneticisi, yazılım geliştirme müdürü olarak görev yapmıştır.

İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde hem yazılım geliştirme ekibini yönetmiş, hem de son sınıf öğrencilerine proje yönetimi dersleri vermiştir. BT yönetim ekibinin bir parçası olarak BT stratejisi ve uygulamaları konusunda çalışmıştır.

Halen Terakki Vakfı Okulları ‘nda bilişim teknolojileri direktörü olarak çalışmaktadır.

PMI ile ilişkisi üniversitede ders verirken aldığı PMP sertifikasyonu ile 2011 yılında başlamıştır. O zamandan beri Mentorluk projesinin kurucu koordinatörü, 2013 yılında yapılan PMI EMEA kongresinde gönüllülük, PMIEF çalışmaları kapsamında çevirmenlik, eğitmenlik, koordinasyon, BT Direktörlüğü gibi görevleri yerine getirmiştir. PMI Türkiye’ye halen Üyelik, Gönüllülük ve Networking’ten sorumlu başkan yardımcısı olarak destek vermektedir.

Mustafa, Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü ‘nden 1992 yılında mezun olmuştur.

Rakamlarla:

5 yıl PMI Türkiye Gönüllüsü
3 yıl BT den sorumlu Üst Düzey Yönetici
6 yıl Üniversitede Proje Yönetimi Eğitmeni
13 yıl boyunca  Yazılım Geliştirme Ekip Yöneticisi
20 yıl boyunca Aktif Yazılım Geliştirici

GÜNCELLENİYOR. ÇOK YAKINDA SİZLERLE...!

Markalaşma, Yaygınlaştırma ve Halkla İlişkiler

Petek Kabakçı

Başkan Yardımcısı

Petek Kabakçı, PMP, PCC
Markalaşma, Yaygınlaştırma ve Halkla İlişkiler Başkan Yardımcısı, 2018
petek.kabakci@pmi.org.tr

Değerleri: Sosyal Sorumluluk, Liderlik, Girişimcilik, Yaratıcılık, Yetenek Yönetimi, Küresel Bakış Açısı

Misyonu: Sosyo-ekonomik fayda için çalışan liderlerin ve takımların etkinliğini ve gücünü artırmak amacı ile liderlere, yöneticilere, takımlara, vizyon sahibi profesyonellere, projelere ve organizasyonlara paydaş yönetimi, markalaştırma ve imaj yönetimi alanında danışmanlık ve koçluk yapmak

Motto: Sokak lambası olmayın lazer ışığı olun

Geçmiş Deneyim: Girişimci, Üst Düzey Yönetici – Odak: Ululasrarası Pazarlama, Finans, AR-GE

Eğitim: New York Üniversitesi; Üst Düzey Yönetici ve Organizasyon Koçu, Texas Üniversitesi; Yönetici Koçu ve Profesyonel Koç, Fashion Institute of Technology; İmaj Danışmanı, New York Üniversitesi; Dijital Pazarlama Yöneticisi, Reach Sosyal Marka ve Kişisel Markalaştırma Master Stratejisti, ODTÜ Sosyoloji Bölümü B.S., Hacettepe Üniversitesi Sosyoloji Bölümü M.S., Anadolu Üniversitesi; İktisat Bölümü B.S.

2005 yılından bu güne PMI üyesi. 2014 PMI TR İletişim Asistan Direktörü, 2015 PMI TR İletişim Direktörü, Proje Yönetim Dünyası Dergisi Editörü, 2015 PMI TR Pazarlama ve Sponsorluk Direktörü, Proje Yönetim Dünyası Dergisi Editörü

www.PetekKabakci.net

GÜNCELLENİYOR. ÇOK YAKINDA SİZLERLE...!

Yönetim ve Finans

Gamze Karayaz

Başkan Yardımcısı

Gamze Karayaz, Ph.D, PMP
Yönetim ve Finans Başkan Yardımcısı, 2018
gamze.karayaz@pmi.org.tr

Gamze Karayaz, 1993 senesinde İşletme alanındaki eğitimini tamamlayarak iş hayatına İzmir’de başlamıştır. Bir holdinge bağlı dış ticaret şirketinde planlama ve yönetim alanında yedi yıllık iş tecrübesinin ardından eğitim amaçlı yurtdışına gitmiştir.
Amerika’da Yön Eylem Araştırması ve Sistem Analizi alanında yüksek lisans yapmış; ardından İşletme Mühendisliği ve Sistem Mühendisliği alanında doktora çalışmalarını başarıyla tamamlayarak 2006 senesinde Dr. ünvanını almıştır.
Doktora çalışmaları sırasında ders vermenin yanısıra, değişik alanlarda çalışmış ve çeşitli projelerde -sanal proje takımları, savunma sanayii analizleri, iş proses analizleri, ve sistem mühendisliği- görev almıştır. 2006 senesinde Işık Üniversitesinde çalışmaya başlamıştır. Dünyanın ve ülkemizin en büyük proje yönetim STK’si olan PMI TR Chapter kurucu üyelerindendir ve 2007’den itibaren aktif gönüllülüğe devam etmektedir. 2007-2014 arasında sırasıyla iki dönem başkan yardımcısı ve bir dönem başkan olarak gönüllüğü süresince ülkemizde proje yönetiminin anlaşılması için yurtdışı toplantılarda Chapter’i birçok ülkede temsil etmiş, sunumlar yapmış ve PMBoK 5.versiyon çevirisi, 2013 PMI EMEA İstanbul kongresi gibi birçok projeye imza atmıştır. 2015 yılında PMI Global tarafından seçildiği LIMC (Leadership Institute Master Class) isimli liderlik programına devam etmistir.Liderlik Eğitimini başarıyla tamamlayarak 2016 Kasım ayında mezun olan Dr.Karayaz, eğitim süresince öğrendiklerini aktarma,ve yeni liderler yetiştirme amacıyla tekrar seçimlere girmiş ve 2017 yılı Yönetim Kurulunda Yönetim ve Finanstan sorumlu Başkan Yardımcılığı görevini üstlenmiştir. PMP sertifikasına sahip olan Dr. Karayaz, halen Işık Üniversitesi İşletme Bölümü’nde tam zamanlı öğretim üyesidir.
Dr. Karayaz, araştırmalarını ve yayınlarını proje yönetimi alanında yapmakta, AB fonlarından destekli uluslarası ortaklı değişik projeler yürütmekte, üniversitede proje yönetimi dersleri vermekte, ve STK’larda gönüllü olmaktadır.

GÜNCELLENİYOR. ÇOK YAKINDA SİZLERLE...!