Hakkında

Matematik Mühendisi olan Altuğ, Netron, Bilge Adam, Turkcell, Yum Brands’de dijital eğitim kanalları yönetiminde çalışmış ve 10 yılı aşkın tecrübesiyle bir çok ödüllü oyun tabanlı ve oyunlaştırılmış projeleri hayata geçirmiştir. Şu anda aktif olarak dijital eğitim sistemleri, dijital oyun tasarımı ve oyunlaştırma,sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik gibi konularda eğitimler, seminerler ve danışmanlık yapmaktadır. Bahçeşehir Üniversite’sinde dijital oyun tasarımı ve oyunlaştırma konularında ders vermektedir. Abaküs yayıncılıktan 2015’te yayınlanan ilk Türkçe oyunlaştırma kitabı olan “Herkes için Oyunlaştırma” kitabının yazarıdır. Türkiye Oyun Tasarımcıları, Geliştirileri, Yapım ve Yayımcıları Derneği Oyunder İcra Kurulu üyesidir. Dünyadaki seçkin oyunlaştırma uzmanlarının yer aldığı GamFed Uluslararası Oyunlaştırma Federasyonu’nun Türkiye temsilcisidir. Her yıl İspanya’nın Madrid kentinde düzenlenen dünyanın oyunlaştırma odaklı tek konferansı olan Gamification World Congress – Dünya Oyunlaştırma Konferansı’nda 2016 yılında sunum yapan ilk ve tek Türk’tür. En büyük hobisi oyunlaştırmadaki birikimlerini 4 yaşındaki kızı Zeynep Bade ile deneyimlemek.

About

He is a Mathematical Engineer and worked for several training companies at turkey more than 10 years. He is the author of first Turkish gamification book : ‘Herkes icin Oyunlastirma’ and he is Gamification Federation GamFed’s Turkey representer. He is blogging turkish about gamification at his blog : www.oyunlastirma.co. He is one and only Turkish person got invite and gave speech at Gamification World Congress GWC16 at Madrid,Spain. He is doing lecturing at Bahcesehir University Istanbul /Turkey and doing gamification consultancy for companies.

 

Sunum Bilgileri

Yeni Nesil Proje Yönetiminde Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma

Dijitalleşen dünyada iş hedeflerine ulaşmak için oyunlaştırma yaklaşımının nasıl kullanılabileceğini, Oyunlaştırma ile iş hedeflerine ulaşmış, müşterileri ve çalışanları tarafından oyunun gücünü keşfetmiş ve süreçlerine taşımış olan firmaların öyküleriyle anlatacak. Sizlere oyunlaştırmanın iş hedeflerine ulaşmadaki faydaları, dijital dünyada hangi alanlarda ne sonuçlar verebileceği gibi deneyimlerini aktarıyor olacak

Project Management with Storytelling and Gamification

Gamification is still just a buzzword for some, while for others they’ve already implemented it with powerful effects on their business process. We’ve seen some gamification projects which have a very pretty design but have failed to engage users and others with a very ugly interface but are addictively engaging their users! What is the secret? Let’s analyze these and talk together at this session with Altug. Is gamification really a buzzword or is it a new norm for every product’s service design?