Gökhan Kara

Müşteri Deneyimi Takım Yöneticisi @ Enerjisa

Gökhan Kara, Türkiye’nin ilk ve tek uluslararası CCXP sertifikasına sahip müşteri deneyimi profesyoneli ve CXPA Türkiye ağı kurucu lideridir. 7 yıl boyunca Turkcell, Vodafone ve Fibabanka’da müşteri deneyimi takımlarında farklı görevler almıştır. Enerjisa’da Müşteri Deneyimi Takım Yöneticisi olarak profesyonel yaşamına devam etmektedir.

Kişisel blogunun yanı sıra Harvard Business Review, CX Magazine, CX Network gibi mecralarda Türkçe ve İngilizce makaleler yazmakta ve şirketlere Müşteri Deneyimi eğitimleri ve danışmanlıkları vermektedir. 2019 “International CX Awards” yarışmasına Jüri Üyesi olarak seçilmiştir ve ilk kez jüride Türkiye’nin temsil edilmesini sağlayacaktır.

Endüstri Mühendisliği ve İTÜ’den İşletme Mühendisliği yüksek lisans derecesine sahip olan Gökhan, 2008 yılından beri gönüllü çalışmalarına katıldığı Young Guru Academy (YGA) sivil toplum örgütü mezunudur.

 

 

Gökhan Kara is a Certified Customer Experience Professional (CCXP). He’s the first CCXP in Turkey, founder and leads the Customer Experience Professionals Association Istanbul Network, awarded 2018 CXPA Most Innovative CX Day Event. He worked as a CX practitioner in Telecom, Banking and Energy sectors. He’s writing articles for HBR Turkey, CX Magazine and CX Network. He’s an international keynote speaker and spoke many of International Customer Experience Management summits. He will be judging in International CX Awards 2019.

 

Gökhan is Customer Experience Manager at Enerjisa. He is a part time lecturer at MEF University and gives Customer Experience Management course for MBA students. He gives trainings and consultancy to compaines for creating better customer experiences.

Talks